MaLaM MerDEka MuZiKaL...

ni plak cter pasal merdeka..
ape erti merdeka???

Pada aku, merdeka ialah keadaan di mana pemikiran kita tidak lagi dikongkong oleh sesiapa pn. Kita berhak menentukan cara pemikiran dan berhak melontarkan idea masing2. korang yer mungkin berlainan dr aku..namun, pada aku ape y penting itu adalah penghayatan merdeka itu dan kita perlulah sedar diri untuk mempertahan kan kmerdekaan adalah lbih susah drpd mendapatkn kemerdekaan..
Sempena bulan kemerdekaan ini, GPMS Unisel Shah Alam ader wat Malam Merdeka Muzikal. Walaupn aku bkn AJK progrm namun sbg ahli aku tlong r ape y patut. Agak membanggakan pada aku krna khadiran n sokongan pelajar unisel y sgt supportive. Penuh panggung tau..macm2 ader waktu mlm muzikal ni..aku tgk muka pemangku NC pn cm hepi jer dgn tentative program..sambil berhibur, kita dpt mnghayati kmerdekaan..
Kat cni aku selitkan gmbar2 time merdeka muzikal..video pn ader..

Syabas pd GPMS y tlh membangkitkn semangat merdeka kt Unisel pd thun ini..tahniah...

salam

kerist3rbang

1.03 pm

3 september 2008

No comments:

Post a Comment