Geng: UPIN n IPIN Corner...

ptg td aku follow dayang, kidah n syima ke glenmarie utk amik kete syima...dlm pjlanan blik, dayang ajak aku ke restoren Upin n Ipin..so, aku follow r... Upin n Ipin ni skng da jdk superstar..time aku kt Medan, agk tkejut jugak bile nmpk bnyk gler bju2, n brngan Upin n Ipin di jual...cthnya picha ni bwh ni... teman2 di Medan juga btnyakn tentng Upin n Ipin..bangga sekali aku n x sngka Upin n Ipin bole dterima oleh msyarakat d sana...


berbalik pd cerita td, aku ke seksyen 13...kt cni tletak lah..restoren Upin & Ipin, studio Les Copaque n kedai cenderamata Upin & Ipin..
restoren ni menyajikan hidangan melayu biase, sedap jugak...tp decoration nya cantk..cuma, bg aku..kalo menu dtukar kpd name2 y bkaitan dgn Upin&Ipin mest lebih menarik n senarai menu2 juga perlu d ubah agar dpt menarik pelanggan. jgn stereotaip sgt dgn masakan y ada...



selepas makn, kami ke kedai cenderamata pulak... bnyk gak barang2 y cntk2..aku bli 2 keychain Upin&Ipin..mane bole bli 1 jer...huhu..ade jugak Tshirt, beg, badge button, notebook, bantal, n mcm2 lg.. aku tertarik dgn bantal kak Ros..cume pinky sgt...hihi..kalo ade bantal Upin&Ipin gerenti aku beli...tp, xder plak..huhuh..



picha bwh ni plak studio Les Copaque..besar gak..bangga jugak la coz anak Malaysia juga mampu bikin animasi y sgt bgus n bole djual..



salam,
kerist3rbang,
1.04 am,
4 March 2009

No comments:

Post a Comment