!!~~hello!!!its my birthday!!!~

salam, hello, hai...
almost 12 days my aged is up to 24!!..a very HUGE number 4 me,,,,kek kat atas, my colleague wat suprise...thanks 4 them while some other important people not remember it,,,
~~being 24~~wat the best achievement do u have??jawapan pada aku???i got nothin to be proud of...aku masih lagi perempuan y masih tercari-cari tapak dalam kerjaya dan impian...did i comfort my family well during this 24 years of my life??

ops...being 24..and +20kg now..its realy give me a hard time...dekat setahun aku tinggalkan gelaran pelajar n i miss it!!!tp, skung ni must look foward...!!!alhamdulillah, skung dapat kerja walaupon ini bukan bidang y aku minat, bukan impian y ingin aku cipta...tp, "u have to hold all the dreams and do something that can make ur loved one happier.."...tats one of my closest person told me....

none of my 5 LIST of Things to Achieve last year achieved!!!!NONE!!!!...and realy clear..it was all my fault!!!dan tahun ni aku x wat sebarang list...dun wan 2 be blame anymore by myself anymore!!!!....

salam,
kerist3rbang,
3.24 am
12 June 2010



No comments:

Post a Comment