My birthday cake


Can u guys guest what kind of cake up there? Hurm, kek y sgt sedap! I2 kek dr rakan2 ofis. Share dgn shahril. tq guys! Ini kali ke2 aku celebrate bday d ofis. Skejap je masa blalu. Sempena bday aku, aku amik cuti 2 hari, rase cm nk bake or make somethn 2 my offìcemate. Xtau ape lg. So, dah lame xdpt present..aku x mharap pn sbb bday aku sblum ni mmg jarang sgt dpt hadiah. Neway! I will buy something 4 me today! Tats would b my bday present 4 me...

Waktu ini, 25 tahun lepas aku dlahirkan... Terima Kasih mak! Terima kasih kerana melahirkan aku...

Pd aku, org y perlu dirai ketika hari lahir kta adalah IBU. Sbb pd tarikh hari lahir kta lah ibu btarung nyawa untuk memberi kta pluang melihat dunia.

Hajat d hari lahir? Hajat n harapan aku,...
Semoga dpanjangkan usia org2 y tlh mberikan aku kehdupan y baik, semga dkurniakn keshatan y baik, d anugerahkan rezeki y melimpah ruah, dlindungi dr musuh dan diberkati ALLAH SWT.

Hakikatnya pd umur 25 ini, aku masih blum mcapai apa y aku nak! Namun, usaha tdk penah akn bhenti. Doakan aku bjaya!


Salam
Kerist3rbang
31 Mei 2011
2.42 am

No comments:

Post a Comment