Lets Play FT Island

Assalammualaikum,

nak share sket pasal konsert FT Island yang telah diadakan kat Stadium Merdeka. Dah agak lame gak aku g konsert ni. tp baru je nak update dlm blog ni..


Mula-mula ajak bff aku cik Hani Wonder n cik Naddy pegi konsert ni. tp diorg tak bole nak pegi.. adoi... Try ajak adik mr.NickZ.. die memng nak pegi sangat.. tp on tak boleh gak. last skali harapan terakhir aku ialah dak oficemate aku lah. FT Island dianggotai oleh Hong Ki, Jae Jin, Jong Hun, Min Hwan dan Seung Hyun. 


Nak kata ramai sangat yang datang, xla sangat tp ramai gak la. sebelum masuk dewan aku shoping dulu kat luar. nak crik flag FTIsland tp memang dah habis la..xde dah..


ade la aku beli light stick sbg cenderahati.





ni la keadaan dalam dewan. aku beli tiket paling murah so, kedudukannya camni la. Konsert ni memng puas hati la. banyk gak lagu-lagu popular yang HK and the gang bawak. cume x banyk lagu-lagu Jepun, so aku frust sket la sbb aku minat ngan lagu-lagu Jepun diorg.



habis konsert, aku terus pergi pintu belakng stadium. nak tengok secara dekt diorng ni. bertolak-tolak la diorang ni. at last dapat gak tengok muka HK. kecik je org nye..lagi kecik dr aku kot..hahah..

Ok lah dapat gak aku pergi kosert diorang ni. bile lagi la kan. 1 Julai ni lak pergi tengok showcase FT lagi..tp bkn FT island, Faizal Tahir lar.. cik Hani Wonder memng minat giler kt pck ni..aku pon minat gak.


salam
kerist3rbang
4 Jun 2012
5.25 pm

1 comment: